dimecres, 10 de març del 2010

EL BALLET: MÉS QUE UNA VOCACIÓ

He triat com a hobby el ballet perquè desde els quatre anys que m'ha agradat i l'he practicat. A mesura que m'he anat fent gran cada cop m'hi he aficionat més fins al punt que he arribat a creure que el ballet no és únicament un hobby per passar les hores lliures, sinó que és una vocació que s'ha de portar a dins si realment t'agrada. El ballet sempre ha sigut la meva forma d'expresar-me, perquè, de vegades, per expresar un sentiment o una emoció no calen paraules, els moviments i les expressions del cos i la cara ho diuen tot. Sempre l'he considerat un art més que un hobby o un esport, ja que crec que a qui li agrada de veritat el ballet, sap que és més que un passatemps qualsevol, és una cosa que l'has de sentir, és el reflex real de la teva ànima.

També crec que el ballet és la base de tots els altres estils de ball, com el llatí la mare de les llengües. Si tens una bona base de ballet, ja tindrà tècnica per poder realitzar sense tanta dificultat els altres estils.
Un escrit que vaig trobar en una web de frases sobre la dansa em va agradar molt i m'hi vaig sentir bastant identificada:

"la danza es la mejor expresion de nuestros mas profundos sentimientos, de nuestra realidad, de nuestra vida y de nuestras raices....simplemente la danza es lo mejor...y ser bailarina me enorgullece a pesar de que nadie nos comprenda ni entienda quienes somo o de donde venimos o a donde vamos...estamos solos...en nuestro mundo...pero a pesar de eso...somos los seres mas felices si vivimos danzando..."

2 comentaris:

  1. Digna!
    està molt bé el teu blog i m'ha agradat bastant
    segueix així
    pasa't pel meu
    un petó

    ResponElimina
  2. guapa, t'he ficat com un dels millors blogs per mi al meu blog ; )

    ResponElimina