dilluns, 8 de març del 2010

ELS MILLORS BLOGS DE 4rt

En aquest articles dóno la meva opinió sobre quins són els millors blogs d'informàtica de 4rt d'ESO en l'optativa d'informàtica:

En 4rt A  el blog que m'ha semblat més correcte i més complet és el de la Núria Gimenez perquè té tots els gadgets i articles demanats tot i que les gràfiques no hi són però el demés crec que està tot molt ben ordenat i amb molta informació i enllaços sobre el seu hobby.

En 4rt B crec que el millor és el de la Txell Messalles ja que té la majoria dels articles amb un bon text i un logo molt original. També m'ha agradat la plantilla del blog i els gadges que ha afegit a més a més dels que són obligatoris.

I en 4rt C el que m'ha agradat més ha sigut els de la Judith Vidal perquè és un blog molt complert i també amb molta informació i tots els articles obligatoris penjats.

Quina és la vostra opinió?

Fins aquí la meva opinió sobre els millors blogs de l'optativia d'informàtica!

2 comentaris:

  1. ole weno io no estic tant dacord amb tu digna, pero penso k akests blogs tambe etan molt be eh jeje

    ResponElimina
  2. gracies per la teva opinio bernat!

    ResponElimina